Přítelkyně.cz

Astro - fitness pro ohnivá znamení Beran, Lev a Střelec
Publikováno: Středa, 31.08. 2011 - 05:07:48
Téma: Cvičení


Astro - fitness

Ohnivá znamení jsou nabitá energií. Patří mezi ně: Beran, Lev a Střelec

Lidé narozeni v ohnivém znamení, ke kterým patří Beran, Lev a střelec potřebují sport jako ventil. Rádi bojují v týmu a porovnávají se s protivníky například při volejbalu badmintonu nebo boxu.


BeranBeran
od  21. 3. - 20. 4.
Hry, sázky a vítězství s ničím nejsou ženy narozené ve znamení berana spokojeny. Jako rození vítězi těžko snášejí porážku.

LevLev
od 23. 7. - 23. 8.
Zářivá jako slunce, plná energie, nadšená a hlavně vždy aktivní: do pohybu se nemusí lvice nijak nutit, přináší jim dennodenně potěšení.

StřelecStřelec
od 23. 11. - 21. 12.
Výše, rychleji, dále, to je devizou žen narozených ve znamení střelce. Milují výzvy a neustále zkouší nové sporty a sportovní odvětví, především když mají pocit, že jejich výkon stagnuje nebo pokud se jim zdá, že sport, který dělají už je nudný.

Cvičení pro ohnivá znamení

Tvaruje hýždě a stehna:
1 Pravou nohou položte asi půl kroku před nohu levou, levou patu nazvedněte, lehce vytočte směrem ven. Napněte bříško, paže pokrčte, podřepněte.
2 Z podřepu rychle vstaňte. Přitom levou paži narovnejte směrem dopředu a pravý loket táhněte dozadu. Opakujte 30krát v rychlém sledu za sebou, pak vyměňte strany.

Formuje boky, pas, stehna a horní část těla:
1 Postavte se zpříma, nohy jsou vedle sebe. Paže jsou pokrčeny a položeny na tělo, pěsti držte těsně(skoro) u brady, pravou nohu pozvedněte do boku, váhu přesuňte na levou stranu.
2 Poté položte nohu opět na zem, levou pokrčenou paži, která je  ve výšce ramen  rychlým pohybem veďte dozadu.Vra?te se do výchozí pozice a opakujte 10krát, poté vyměňte nohu a ruku.
3 Zvednuté koleno v rychlém sledu 10krát pokrčte a natáhněte.

Pro zadeček k nakousnutí a pevné paže:
1 Pravou nohu dejte o půl kroku před levou.  Levý kotník zdvihněte, lehce vytočte ven. Obě kolena mírně pokrčte, bříško zastrčit, paže před tělem pokrčte tak jako na obrázku.
2 Levé koleno zvedněte a rychle jej  natáhněte. Pravou nohu nechte mírně pokrčenu pro udržení rovnováhy.
3 Levou nohu vra?te do základní polohy, pravou pěst rychle veďte před tělo jako při boxerském úderu. Zopakujte 20krát, poté vyměňte nohu i ruku. 








Tento článek si můžete přečíst na webu Přítelkyně.cz
http://www.pritelkyne.cz

Tento článek najdete na adrese:
http://www.pritelkyne.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=2438