Přítelkyně.cz - úvodní strana
Diety
Beauty
Cvičení
Fashion
Miminka a děti
Těhotenství
Zdraví
Bylinky
Mazlíčci
Pěstujeme
Recepty sladké
Recepty slané
Bydlení a interiér
Cestování
Kreativní okénko
Vánoční recepty
Finance
Promi-news
Ze společnosti
Horoskopy
Na slovíčko
Svatba
Vztahy a Erotika
Kamasutra polohy
Kurzovní lístek
Biorytmy
Čínský horoskop
Magie
Počítadlo života
Fóra a diskuze
Venive.cz
 

    SUPER NABÍDKY

    V jaké poloze s partnerem spíte?

    Zábava

    Články

  

Jak cvičit doma pilates?
spoluprace

Jak cvičit doma pilates?


Pilates je velmi populární cvičení, protože je účinné a a příjemně se cvičí. Pokud jste se rozhodla cvičit jej doma, přečtěte si následující rady a doporučení, jak na to.





Místnost
Pilates byste doma měla cvičit v takové místnosti, kde budete mít klid a dostatek prostoru. Televize, telefon, domovní zvonek nebo i ostatní členové domácnosti by vás neměli rušit. Místnost by neměla být příliš teplá, ale ani by vám neměla být zima - prostě tak akorát. Lepší je ji před cvičením trochu vyvětrat.

Zrcadlo
Pokud je to možné, cvičte před velkým zrcadlem. Jen tak uvidíte, zda neděláte nějaké chyby a budete moci své cvičení kontrolovat.

Podložka
Samozřejmostí je podležka na cvičení. Můžete použít i deku nebo karimatku.

Oblečení
Pilates můžete cvičit v jakémkoliv oblečení, lepší je však takové, které vám pomůže v zrcadle odpozorovat chyby. Ve volném tričku a kalhotách si nevšimnete, zda zatahujete břicho a podobně. Proto jsou lepší elastické kalhoty a ne příliš volné tričko. (Nesmí ale bránit pohybu!) Jen tak v zrcadle uvidíte, jestli cvičíte dobře. Ideální je cvičit bez přezůvek, v ponožkách nebo na boso.

Pití
Při cvičení je dobré pravidelně pít, ale nemusíte to přehánět, příliš vody v žaludku by vám asi při cvicích nedělalo moc dobře. Na pití je ideální vychladnutý bylinkový čaj nebo neperlivá neslazená voda.

Kdy necvičit?
Pokud jste nemocná nebo máte pocit, že "na vás něco leze," raději necvičte. Stejně tak si cvičení odepřete dva týdny po nemoci. Cvičit se nedoporučuje ani pokud máte zrovna silnou menstruaci, v takovém případě můžete cvičit nějaké speciální cviky, které pomáhají zmírnit křeče v břiše. Obecně by ale cvičení mohlo menstruaci ještě zesílit.

Poraďte se s lékařem
Pokud jste někdy měla problémy se zády, čekáte miminko nebo jste po nějakém úraze a podobně, měla byste si o cvičení promluvit s lékařem. Jen ten může zodpovědně říct, zda cvičit můžete a co.
 

Autor: KdeSportovat.cz Katalog fitcenter a sportovišť v celé republice


 

   

    Související odkazy

    Možnosti



TIP: Dámské spodní prádlo Luxusní spodní prádlo I Vánoce - 2016 - tipy na vánoční dárky I Svatební spodní prádlo I Zbytky látek na patchwork

Přítelkyně.cz časopis pro ženy 2004 - 2016, ISSN 1214-7133 - Všechna práva vyhrazena

 
O násKuchařka | Poradny | Kamasutra-sexuální polohy |  Miminko | Vánoce 2016 - recepty | Venive.cz | Zbytky látek