Přítelkyně.cz - úvodní strana
Diety
Beauty
Cvičení
Fashion
Miminka a děti
Těhotenství
Zdraví
Bylinky
Mazlíčci
Pěstujeme
Recepty sladké
Recepty slané
Bydlení a interiér
Cestování
Kreativní okénko
Vánoční recepty
Finance
Promi-news
Ze společnosti
Horoskopy
Na slovíčko
Svatba
Vztahy a Erotika
Kamasutra polohy
Kurzovní lístek
Biorytmy
Čínský horoskop
Magie
Počítadlo života
Fóra a diskuze
Venive.cz
 

    SUPER NABÍDKY

    V jaké poloze s partnerem spíte?

    Zábava

    Články

  

9 kroků pro silnou a pozitivní mysl
spoluprace

9 kroků pro silnou a pozitivní mysl

1. Jasně si stanovte svůj cíl
Když jsem dělala malý průzkum v posilovně, zjistila jsem, že většina žen chodí cvičit proto, aby zhubla. Od přírody mám mezomorfní typ postavy. Nepotřebovala jsem nikdy hubnout, ale toužila jsem po tvarech.


Po širokém hrudníku, úzkém pasu, kulatém zadečku a dobře formovaných pažích a stehnech. Odmala jsem měla slabost pro estetičnost a pevnost. Byla jsem fascinována skutečností, že každá partie těla se dá formovat, a přiznám se, že mě nadchla osobnost Arnolda, který se stal mým vzorem. Byla jsem přesvědčena, že cvičením si vyformuji nejen tělo, ale i osobnost. A tak se i stalo.


2. Sžijte se svým cílem
Pokud je vám jasné, co chcete, svůj cíl si neustále připomínejte. Můžete si jej opakovat v myšlenkách, zapsat si ho na viditelné místo nebo o něm aktivně mluvit. Mám kamarádku, která má obrovskou domácí nástěnku, na kterou si všechno nalepuje. Podstatnou část nástěnky tvoří její krátkodobé i dlouhodobé cíle, které si podle priorit zapisuje na různobarevné papírky. Když cíle dosáhne, jednoduše papírek strhne a nahradí ho dalším. Já mám velmi dobrou zkušenost s mluveným slovem. Už několikrát se mi stalo, že když jsem otevřeně mluvila o svých Představách a touhách s blízkým okolím, kterému důvěřuji, většinou mě podpořilo a cíle jsem dosáhla mnohem dříve, než jsem plánovala.


3. Buďte objektivní a myslete kladně
Nejdůležitějším faktorem v celém procesu je pozitivní myšlení. Bez něho se nikam nedostanete. Věřte, že každý cíl je reálný. Když budete upřímně věřit, že toho, co chcete, dosáhnete, splní se vám to. Je potřeba počítat s tím, že všechny vaše plány by měly být přizpůsobeny vašim reálným možnostem. Když máte například nadváhu nebo problémy se zády, které vás pronásledují již mnoho let, je málo pravděpodobné, že optimálního zdravotního stavu dosáhnete za pár týdnů.


4. Těšte se z každého úspěchu
Kdysi jsem nedokázala být trpělivá. Chtěla jsem hned všechno a cílům, které jsem si vytyčila, jsem nenechávala dostatečný prostor ani čas. Po pár zkušenostech, které nedopadly zrovna tak, jak jsem očekávala, a to právě kvůli časovému stresu, který jsem si způsobila sama, jsem pochopila, že všechno má svůj čas. Lidská psychika, tělo a vůbec každá věc má svůj vlastní biorytmus, svoji vlastní harmonii a neoplatí se, abyste tuto přirozenost jakýmkoliv způsobem narušovala. Proto i když dosáhnete malinkaté změny, těšte se z ní. Je důkazem toho, že jste na dobré cestě. Ne nadarmo se říká, že trpělivost růže přináší.


5. Obklopujte se věcmi a prostředím, které vám dělají dobře
Je přirozené, že když budete měnit nároky na sebe, budou se měnit nároky i na váš zevnějšek a prostředí, v němž žijete. Zaznamenala jsem, že lidé, kteří se postupně zbavují blokád a negativních emocí, se stávají senzitivnější vůči svému šatníku, dbají více na úklid, změní názor na barvy, materiály, tvary, uspořádání a podobně. Znám dámu, která se dlouhá léta oblékala jenom do černé barvy. Černá představuje ochranu vůči vnějším vlivům. Ten, kdo se zahaluje do černých barev, má potřebu chránit se před někým nebo něčím. Zároveň je však symbolem nevyrovnanosti a fyzických problémů. Když se s touto tajemnou ženou rozvedl manžel, černou ze dne na den vyměnila za veselé pastelové barvy. Nelekejte se nových myšlenek, změněných nálad nebo jiného vkusu. Dělejte to, co vám říká intuice. Když budete mít chuť vymalovat stěny vašeho pokoje na žluto, tak to jednoduše udělejte!


6. Vyhledávejte lidi, se kterými se cítíte příjemně a kteří vás inspirují
Vždy jsem vyhledávala společnost, se kterou jsem si rozuměla a která mě inspirovala. Tak jako věřím ve vzájemnou symbiózu těla a ducha, věřím i na harmonické vztahy. Proto se řídím filozofií, že "to co dávám, také přijímám". Všechno se vám vrátí, a tak jak se chováte ke svému okolí, tak se bude okolí chovat k vám. To souvisí také s hranicemi dávání a přijímání. Dávejte si pozor na tzv. lidské upíry. Mezi lidské upíry patří lidi, kteří se snaží vaši přítomnost zneužít ve svůj vlastní prospěch. Jde především o braní energie, krádež myšlenek a nápadů nebo o nenávratné půjčky. Tato sorta lidí je velmi nebezpečná. Tak jak je neupřímné jejich chování, je nečestné i jejich konání. Většinou se svůj cíl snaží získávat citovým vydíráním. Abyste se vyhnula zbytečným nepříjemnostem a konfliktům, raději si své okolí pečlivě vybírejte a buďte nekompromisní. I zde vám pomůže vlastní intuice. Když se s někým necítíte dobře, tak tento kontakt přerušte nebo mu dejte jinou formu. To, že budete mít s někým jenom formální vztah, neznamená, že budete mít nepřítele. V případě, že se musíte setkávat s člověkem typu lidský upír, můžete použít metodu ochrany svého energetického pole.


7. Vizualizujte si svůj cíl
Vizualizaci považuji za jednu z nejúčinnějších praktik, kterou znám. Jde o zhmotňování vašich cílů prostřednictvím živých představ v bdělém stavu. K této metodě mám obrovský respekt, protože vychází z přirozených vlastností člověka a velmi často se využívá v alternativní medicíně. Vizualizaci vám doporučuji praktikovat v uvolněném a klidném stavu. Já ji provádím těsně před spaním, kdy mám nejlehčí myšlenky. Postup vizualizace je jednoduchý, měla byste však při ní dodržet dvě podmínky. Ta první je, že vaše touha neboli cíl by měla vycházet z vašeho nitra, to znamená, že to, co chcete, byste měla chtít doopravdy. S tím souvisí další podmínka, kterou je koncentrace. Pokud například toužíte po štíhlejších nohách, ztotožněte se s tímto cílem tak, jako byste ho už dosáhla. Vnímejte se ve svých představách se štíhlejšíma nohama. Můžete si představovat, jak se svých štíhlých nohou dotýkáte, nebo jak vás vaše okolí za ně obdivuje. Vizualizace je proces, který by se měl pravidelně opakovat. Já bez vizualizací neusnu.


8. Testujte se
Testování bych přirovnala k malým zkouškám, které ukážou, jak na tom momentálně jste. Můžete ho provádět, kdykoli se vám zachce. Vytyčte si nějaký cíl a limitujte ho časem. Testy jsem si zvykla provádět několikrát za týden. Vždy si vymyslím nějaký malý cíl. Úkol, který je jakoby aktivitou navíc. Úkol zapíšu do diáře a limituji ho časem - určím si, dokdy úkol splním. Když se tak stane, do diáře udělám poznámku, že jsem úkol splnila.


9. Odměňujte se
Nezapomínejte být na sebe hodná. Zasloužíte si odměnu, když se vám něco podaří! Choďte s přáteli nebo manželem na večeři, zajděte si na zákusek nebo si kupte něco, co vás potěší. Pamatujete na knihu Elizabeth Taylor? Elizabeth radí, jak zhubnout, být hezká a šťastná. Vždy, když se této slavné herečce podařilo zhubnout, dopřála si nové šaty. Každá z nás je jiná. Možná budete tyto principy považovat za přirozené a okamžitě se s nimi ztotožníte, možná, že vám to naopak bude trvat déle. Na základě astrologických znamení, ve kterých je obsažena základní charakteristika a osobnostní vlohy, předpokládám, že s pevnou vůlí budou mít větší problémy ty, které se narodily v astrologických znameních: Býk, Rak, Váhy, Panna a Kozoroh. Všechno však záleží na vaší motivaci a skutečném přesvědčení. Pokud se dostanete do slepé uličky a budete podléhat špatným náladám, nebo tendencím vrátit se ke starým zlozvykům, můžete zkusit následující doporučení.



Co dělat, když selháváte:


1. Zažeňte špatné myšlenky

Když vás napadají špatné myšlenky, odežeňte je tak, jako byste od sebe odháněla špatného člověka. Vyslovte nahlas své přání, aby vás špatné myšlenky opustily. Když myšlenky nechtějí odejít, své přání opakujte. Když se vám i přesto nedaří, zkuste si představit, že vás obklopuje bílé světlo. Vizualizujte si, že jste obalena v bílém zářivém vajíčku. Tuto metodu mi poradila jedna alternativní terapeutka a mohu potvrdit, že funguje. Tak jako při vizualizaci je i zde je potřebná upřímnost a koncentrace.


2. Pokuste se vypátrat příčinu selhání

Když cítíte, že něco ve vás není v pořádku, pokuste se vypátrat, co je příčinou krize, kterou prožíváte. Faktorů může být spousta. Znám ženy, které pravidelně selhávají kvůli PMS (Předmenstruační syndrom), partnerským neshodám nebo pracovnímu stresu. Velmi dobře znám situaci, kdy v sobě dlouhodobě udržujete napětí nebo nějaké nevyřešené záležitosti a najednou, lidově řečeno, vybouchnete. Za tyto situace se nemusíte stydět. Všechno se dá vyřešit a mým úkolem je ukázat vám, jak tyto situace minimalizovat nebo eliminovat.


3. Vyhledejte společnost

Perfektní pomůckou, jak se vrátit do vytoužené rovnováhy, je být mezi svými přáteli. Nám ženám dělá dobře, Když je někdo vůči nám empatický a poslouchá. Někdy se stačí skutečně jenom vyzpovídat.


4. Meditujte a snažte se svůj čas trávit co nejvíc v přírodě

Další vynikající metodou je meditace a kontakt s přírodou. Meditace neboli soustředěné ponoření se do svého nitra vám může dát odpověď na mnohé otázky. Příroda zase nabíjí a harmonizuje. Je to čistá forma energie, která vám může jedině pomoci. Projděte se jen tak naboso po orosené trávě. Vyzkoušejte, jaké to je mluvit s kytičkami. K přírodě patří i zvířata. Především psy a kočky považuji za zdroj léčivé energie, která dokáže zahnat i tu největší depresi.


Pamatujte, že jakou energii mají vaše myšlenky, takový bude výsledek vašeho chtění!


 

   

    Související odkazy

    Možnosti



TIP: Dámské spodní prádlo Luxusní spodní prádlo I Vánoce - 2016 - tipy na vánoční dárky I Svatební spodní prádlo I Zbytky látek na patchwork

Přítelkyně.cz časopis pro ženy 2004 - 2016, ISSN 1214-7133 - Všechna práva vyhrazena

 
O násKuchařka | Poradny | Kamasutra-sexuální polohy |  Miminko | Vánoce 2016 - recepty | Venive.cz | Zbytky látek